宮城人魚.TMBLR

30 9月
リンク

(元記事: elephantinthephoto (wearydovesから))

+
リンク

plantybabe:

Girls are such beautiful creatures but u only ever see a hot guy like once a blue moon on the 3rd last tuesday of july at exactly 12:35 or u miss it

Omg it’s so true tho

(wearydovesから)

29 9月
リンク
seanmonster:

smaug-official:

wicked-mint-leaves:

naoren:

filmeditor16:

official-sokka:

thats-not-a-toilet:

korrastyle:

OH SHIT

is this why the show was taken off nick?

So this is what air benders can do. Sucking the air out of people’s lungs. Just as cool as lightening bending if you ask me

No I don’t think you guys understand this is frightening

Airbenders are pretty much the most powerful benders. A firebender has to create fire. A waterbender is most powerful on the open seas as much as an earthbender is on land. But air is literally everywhere.
The Air Nomads weren’t dangerous because they chose not to be.

you’vE GONE TOO DEEP

Hey, HOLD UP.
While I agree that Airbenders do have a lot of power at their exposure, they aren’t the only ones.
Waterbenders can bend any type of fluid containing water, even blood inside the human body! That’s pretty fucking metal.

They can also take the water vapor out of the air, use their own sweat or even drain the water out of every living thing nearby. 

Imagine that ^^ happening to a person..
Next we have fire, the element of destruction. Like Airbenders, they can use the air around them, and transfer it into energy. Firebenders can bend or generate anything fire/ heat related.  That means lightning, flames, or extreme heat that has the potential to shape its environment (such as melt molten rock and metal.) Even fire breath!



Next we have Earth. Earthbenders can bend anything related or comprised of Earth, such as metal, rock, dirt, sand, etc. EVEN LAVA. Anything mineral related? You got it. Admittedly, minerals- although extremely easy to come by, are not as present as water or air. But there sure is enough to make use of, and we can’t say Earthbenders aren’t powerful!

This guy just stopped a volcano. 

Not only are they powerful, but they are also graceful. 

And I mean look at this! Avatar Kyoshi Earthbends a freaking continent in HALF!

In conclusion, fear all benders. 




The last part tho

seanmonster:

smaug-official:

wicked-mint-leaves:

naoren:

filmeditor16:

official-sokka:

thats-not-a-toilet:

korrastyle:

OH SHIT

is this why the show was taken off nick?

So this is what air benders can do. Sucking the air out of people’s lungs. Just as cool as lightening bending if you ask me

No I don’t think you guys understand this is frightening

Airbenders are pretty much the most powerful benders. A firebender has to create fire. A waterbender is most powerful on the open seas as much as an earthbender is on land. But air is literally everywhere.

The Air Nomads weren’t dangerous because they chose not to be.

you’vE GONE TOO DEEP

Hey, HOLD UP.

While I agree that Airbenders do have a lot of power at their exposure, they aren’t the only ones.

Waterbenders can bend any type of fluid containing water, even blood inside the human body! That’s pretty fucking metal.

image

They can also take the water vapor out of the air, use their own sweat or even drain the water out of every living thing nearby. 

image

Imagine that ^^ happening to a person..

Next we have fire, the element of destruction. Like Airbenders, they can use the air around them, and transfer it into energy. Firebenders can bend or generate anything fire/ heat related.  That means lightning, flames, or extreme heat that has the potential to shape its environment (such as melt molten rock and metal.) Even fire breath!

image

image

image

Next we have Earth. Earthbenders can bend anything related or comprised of Earth, such as metal, rock, dirt, sand, etc. EVEN LAVA. Anything mineral related? You got it. Admittedly, minerals- although extremely easy to come by, are not as present as water or air. But there sure is enough to make use of, and we can’t say Earthbenders aren’t powerful!

image

This guy just stopped a volcano. 

image

Not only are they powerful, but they are also graceful. 

image

And I mean look at this! Avatar Kyoshi Earthbends a freaking continent in HALF!

image

In conclusion, fear all benders. 

The last part tho

(aislingthegreatから)

+
リンク
Damn

Damn

(出典: annunnaki)

+
リンク

(元記事: gaulllimaufry (annunnakiから))

+
リンク

pretzel-swirl:

meow-fuck:

If you were having a bad day, here are some kittens in a bathtub.

never have I ever seen kittens calmly swimming in water

These are actually mermaids

(billycaplanから)

+
リンク
Sometimes I swear to gawd lol.

Tonight he asked me something that really threw me for a loop. He asked me what my goal for next year was. I said I dunno, save money. He said no, that’s not what I mean. Next year is the 3rd set of 9 years, it’s important to you, what do you want to do?
Lol woah there I dunno still. Is there some Japanese superstitions about entering your 27th year?
Wut do you want me to say? You want me to say things about us? Lol omg it was so weird and I can’t stop thinking about it.
He also bitched to me at long length about one of his friends. Which is cool because I don’t like this particular friend either, but he surprised me so much. Last time I agreed with him about his friend being a dick he kind of got irritated and said it wasn’t my place to say anything about him.
Fair enough but this time when I said something he was just like yeah totally, he’s stupid. He even texted me parts of their conversation after he left for work to show me their fight progress.
I guess I’m happy that he trusts me with this kind of stuff but the intimacy is just making me go odfhfdfjgbfdjgbf. He’s always been really open with me, but now I think it’s increasing even more.
What do you want from me??? Just come out and say it lol.

Sometimes I swear to gawd lol.

続きを読む…

Next